Festiwal FONOMO 2014 – reminiscencje wizualne

20141010_174941

To będzie wpis niedotyczący sceny warszawskiej, o której zwykle mowa na Instytucie.

Zeszły weekend spędziłem w Bydgoszczy z misją korespondencką dla magazynu PopUp (efekt tekstowo-zdjęciowy znajdziecie tutaj). Festiwal FONOMO, na którym miałem przyjemność gościć okazał się wydarzeniem niezwykle przyjemnym. Była to moja pierwsza wizyta w Bydgoszczy, którą chciałem odwiedzić już od dawna. Stosunkowo luźna formuła festiwalu pozwoliła mi na zwiedzenie miasta za dnia. Jak powszechnie wiadomo Bydgoszcz jest jedną ze stolic improwizatorskiej erupcji lat 90. w Polsce, w związku z czym weekendową wyprawę postrzegam trochę w kategoriach bliskich pielgrzymce do Mekki. Atrakcyjność miasta przewyższyła moje oczekiwania, a weekend okazał się znakomitym dopełnieniem wakacji i ciekawym doświadczeniem estetycznym (miasto + festiwal).

Festiwal ma charakter muzyczno filmowy. Poniżej załączam wyrywkową, wizualną dokumentację imprezy, a dokładnie jej muzycznego oblicza.

 

Mikrokolektyw

Raphael Rogiński

Tomasz Dąbrowski + FONOMO Orkiestra

I na deser ładnie rozmazane zdjęcie Jozefa van Wissema, którego nie udało mi się nagrać:

06 van Wissem

Krzysztof Wójcik

Skomentuj

